Villa Angiolina I umjetnost i promidžba – Suvremeni hrvatski turistički plakat 27/11 - 03/02/2022 | 10:00 - 18:00

Turizam, jedna od najvažnijih gospodarskih grana u Hrvatskoj koja se smatra hrvatskim brandom, zaslužuje punu pažnju kada je riječ o turističkoj promidžbi kojom se Hrvatska predstavlja. Važnu ulogu pri tome ima turistički plakat kao jedno od značajnijih sredstava vizualne komunikacije.

Hrvatski turistički plakat od osamostaljenja hrvatske države, posredstvom Hrvatske turističke zajednice povećava broj motiva i za vidljivost manjih mjesta. Hrvatska turistička zajednica, ali i manje turističke zajednice angažirale su najbolje hrvatske fotografe koji su napravili vrhunske fotografije. Ono što želimo pokazati je njihov mar i ljepota zemlje u kojoj živimo jer je naša! Stoga je naš turistički plakat kulturna baština koju valja čuvati i valorizirati.

Na izložbi su izloženi plakati Hrvatske turističke zajednice iz serija „Mala zemlja za veliki odmor, „Hrvatska – Mediteran kakav je nekada bio“, „Hrvatska – svijet različitosti“ i „Hrvatska – Puna života“ te plakati iz turističkih zajednica diljem domovine. Suvremeni turistički plakati svojim inovativnim konceptima, fotografijama i sloganima predstavljaju našu zemlju kao atraktivnu i prepoznatljivu turističku destinaciju i dokazuju jedinstvenost i cjelovitost turističke promidžbe naše zemlje.